Гірський велосипед GT Avalanche Elite 29" 2023 - сучасний хардтейл американського виробника. Модель 2023 року. Призначається для активних велосипедистів, участі у спортивних тренуваннях та аматорських змаганнях по перетнутій місцевості та підготовленим трейлам. В наявності є різні ростовки рами - S/M/L/XL (зріст велосипедиста від 160 до 195 сантиметрів). Передбачені кріплення для багажника.
Рама виготовлена з алюмінію марки 6061 T6. Цей сплав легкий, має гарну міцність на розрив, зварні шви високої стійкості. Геометрія рами виконана за технологією "Triple Triangle w/ Floating Seat Stays". У такому разі задні пір'я відразу стикуються з верхньою трубою - немає зварювальних швів в районі підсідельної труби, підвищується міцність вузла та загальний комфорт під час руху на перетнутій місцевості. Оболонка троса перемикання передач та гідролінії заднього гальма проведені всередині рами – така технологія добре зберігає цілісність оболонок та надає лаконічності загальному дизайну велосипеда. На трубах передбачені спеціальні кріплення (бонки) для встановлення флягоутримувачів, насоса, велосумки та інших аксесуарів.
Вилка встановлена в конусний кермовий стакан, японського бренду SR Suntour, модель XCR-RL-R з повітряною пружиною. Добре відпрацьовує нерівності дорожнього покриття завдяки ходу 120 міліметрів, показує непогані результати при аматорському катанні в дисципліні "Cross-country". Стабілізацію коливань виконує масляний картридж. При затяжних підйомах або швидкому розгоні можна заблокувати хід монеткою на кермі – що дуже зручно та практично (блокатор гідравлічний). Для точного налаштування під стиль катання є регулювання відскоку (Rebound).
Трансмісія класу 1х11 – одна провідна зірка 32Т на шатунах бренду Prowheel Charm та 11 зірочок на касеті з діапазоном 11-46Т. Ви зможете легко підтримувати швидкість та подолати досить серйозний ухил.
Основні компоненти:
• зміна швидкостей проводиться зручною монеткою MicroSHIFT M851;
• задній перемикач - MicroSHIFT RD-M665M із прямим підведенням троса;
• ланцюг KMC X11.
Дискова гальмівна система, з гідравлічним приводом гальмівного зусилля. Велосипед зупиняється внаслідок дії гальмівних колодок на ротор, встановлений на втулці колеса. Крім заміни гальмівних колодок за регламентом, система практично не потребує обслуговування протягом терміну експлуатації.
Сідло WTB Silverado Sport - комфортне та міцне, з анатомічним профілем.
Вілсет (колеса) діаметром 29 дюймів. Надають хорошу гігроскопічну стійкість на швидкості, м'якість ходу та накат. Втулки бренду "Formula", виготовлені з алюмінію, обертаються на промислових підшипниках. Осі порожнисті з ексцентриковим затискачем для швидкого монтажу.
Покришки Vittoria Barzo шириною 2.25 дюйми, встановлені на алюмінієвий обод WTB SX19 з подвійним профілем.
GT Avalanche Elite - сучасний, стильний та надійний найнер від відомого бренду. При катанні як на твердому покритті, так і за містом, ви почуватиметеся на ньому впевнено.
При покупці виробник надає офіційну гарантію на раму та компоненти.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Всем привет,хочу поделиться очень хорошими впечатлениями о велоподиуме,купил велосипед GT avalanche elite,связался с менеджером,сказал что нужно именно этот велик,всё чётко,быстро,по делу,хотел забрать из магазина в сборе,через 30 мин. приехал,велик собран,настроен,в упаковке)
Ребята грамотные,приятные всё подсказали,рассказали сделали приятный бонус,короче респект и уважение,остался очень доволен,с приятными впечатлениями уехал на новеньком велосипеде)
Благодарю велоподиум за сервис,теперь буду обновлятся и приобритать что нужно для велосипеда у ребят и от души рекомендую всем.
Всем добра и Всех Благ
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.