Міський велосипед Dorozhnik Coral PH 28" - зручний та стильний дорожний байк українського виробництва на планетарній втулці . Призначається для дівчат. На велосипед встановлено сталевий багажник. На передній вилці встановлений кошик для пакетів з покупками із магазину або перевезення особистих речей. Дзвінок, встановлений на кермі, забезпечить безпеку велосипедиста та пішоходів. Повнорозмірні крила на колесах байка захистять ваш одяг від забруднень за несприятливої погоди, зручна підніжка дозволить припаркувати байк у будь-якому необхідному місці. Розглянемо комплектацію велосипеда докладніше.
Рама:
виготовлена з легкого сплаву алюмінію, покрита якісним лакофарбовим шаром, що захищає від пошкоджень та мілких подряпин;
верхня труба плавно занижена та з'єднана перемичками з нижньою для посилення конструкції;
посадка дуже зручна, завдяки геометрії рами та кутам нахилу кемового стакану та підсідельного штиря;
зварні шви надійно проварені на сучасному обладнанні;
велосипед розрахований на вагу велосипедиста до 110 кілограмів.
Передня вилка жорсткого типу (ригідна). З такою вилкою велосипед добре керований і рухливий, її не потрібно обслуговувати протягом усього терміну експлуатації.
Трансмісія на 3 швидкості:
швидкості перемикаються в задній планетарній втулці зручним гріпшифтом Shimano Nexus 3. Всі компоненти механізму повністю закриті від впливу навколишнього середовища та дозволяють перемикати передачі, навіть на місці, що дуже зручно під час руху в міському потоці;
каретка картриджного типу із захистом від пилу та вологи;
провідна зірочка класу 40Т;
ланцюг KMC S-1 із захистом від корозії;
пластикові педалі зі зручними платформами, встановлені зачепи для фіксації стопи;
вся трансмісія повністю закрита спеціальним захистом від влучення одягу.
Велосипед можна швидко зупинити двома гальмівними системами. На передньому колесі встановлена V-Brake - проста в експлуатації та налаштуваннях система з гарною модуляцією гальмівного зусилля. Заднє колесо зупиняється рухом педалей у зворотний бік. У такому разі спеціальний механізм задньої втулки блокує її обертання.
Колеса зібрані на міцних, надійних сталевих втулках із кульковими підшипниками. Покришки Wanda 700x40c з протектором "полуслік", мають гарний накат по твердому покриттю. Обода з тридцятьма шістьма отворами під спиці, виготовлені з алюмінію, протиударної конструкції.
На комфортному м'якому сідлі з додатковими пружинами ви не відчуєте втоми на будь-якій відстані.
Виробник надає 10 років гарантії на раму та півтора року на навісне обладнання.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Способи оплати: • Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
• Оплата частинами від ПриватБанк
• Оплата частинами від МоноБанк
• Онлайн оплата карткою на сайті
• Оплата на розрахунковий рахунок • Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.