Гірський велосипед CYCLONE AX 29" призначається для катання як по пересічній місцевості так і для звичаної їзди. Байк має привабливий зовнішній дизайн та оптимально підібраний склад комплектуючих.
Рама виготовлена з високоміцного, легкого металу сплаву марки 6061. Наведемо основні характеристики:
• стики труб надійно проварені в заводських умовах, зачищені та оброблені;
• внутрішнє проведення тросів надає лаконічний, стильний зовнішній вигляд і захищає від пошкоджень оболонки для тросів основних систем - перемикання швидкостей;
• на рамі є кріплення (бонки) для встановлення флягоутримувача, велонасосу або інших аксесуарів.
Вилка U-DING, модель D5. Добре відпрацьовує нерівності дорожнього покриття при активному катанні в дисципліні крос-кантрі або трейл, не передає вібрацію на кисті рук. За конструкцією - пружинно-еластомірна, вільний хід 100 міліметрів. У верхній частині лівої ноги є регулятор попереднього налаштування жорсткості (прелоад) для оптимального налаштування під вашу вагу. У правій нозі є масляний картридж з гідравлічним блокуванням ходу (у такому разі підвищується ефективність при активному педалюванні та знижується втома при затяжних підйомах).
Діапазон трансмісії – 9 швидкостей. Переважно зібрана на компонентах японської фірми Shimano групи Cues, швидкості перемикаються плавно і чітко за будь-якої погоди, навіть під невеликим навантаженням:
• шатуни – Prowheel CHARM, довжина шатуна 175 міліметрів, одна звезда 32T;
• задній перемикач - Shimano Cues RD-U4000-GS;
• управління швидкостями робиться зручною, ергономічною монеткою Shimano Cues SL-U4010-9R;
• ланцюг - перевіреного бренду KMC, має низький зношування при правильній експлуатації;
• каретка – NECO B910, картриджного типу на промпідшипниках. Має високий термін служби, не потребує частого обслуговування;
• на задній втулці встановлена касета на 9 зірок Shimano Cues CS-LG400-9.
Гальма - Shimano BR-MT200, дискові, з гідравлічною передачею гальмівного зусилля. Ротори діаметром 160 мм задній та 180 передній. Виділяються гарною модуляцією.
Вілсет (колісна група) зібраний на основі втулок бренду Solon з промисловими підшипниками (не потребують обслуговування протягом усього терміну експлуатації). Обода – DP27, виготовлені з алюмінію, подвійний профіль.
Покришки фірми Kenda діаметром 29 дюймів. Мають гарне зчеплення з поверхнею та накат. Досить широкі – 2,35 дюйми. Такий розмір дозволить райдеру впевнено почуватися на легкому бездоріжжі.
Виробник надає 3 роки гарантії на раму та 12 місяців на навісне обладнання.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.