Велосипед Winner Solid GT 29" 2024 дозволяє швидко і впевнено рухатись будь-якими дорожніми покриттями. Він підійде і для прогулянок вихідного дня, і для щоденних поїздок по пересіченій місцевості. Байк відрізняється низькою вагою і прекрасною маневреністю.
Легка та витончена алюмінієва рама з гірською геометрією забезпечує зручну посадку. Ви завжди відчуватимете надійність керма та плавність зміни траєкторії. Також застосовується технологія подвійного баттінга. Це дає можливість зробити труби легшими без втрати міцності в місцях найбільших навантажень. Передбачене внутрішнє проведення тросів, конусний рульовий стакан. Велосипед підійде для райдерів зі зростом від 170 до 200см. Спортивне сідло дозволяє проїжджати велику кількість кілометрів, не відчуваючи при цьому дискомфорту.
Велосипед обладнаний амортизаційною вилкою U-Ding D5, яка має пружинно масляну систему амортизації. Вона відрізняється плавним ходом. Передбачено також поступове блокування ходу. Хід вилки 100 мм. Локаут дозволяє ефективно використовувати енергію педалювання на різних ділянках. Завдяки регулюванню пружини вилка налаштовується точно під вагу власника.
Трансмісія Shimano дозволяє швидко вибрати необхідну передачу і постійно їхати з комфортним навантаженням незалежно від рельєфу. Задній перемикач Shimano Altus RD-M2000 – гарний варіант для гірських велосипедів. Передній перемикач Shimano Deore FD-M4100-M . Завдяки прямому підведенню тросика перемикач забезпечить плавне перемикання швидкостей на складних трасах та гарантує безпеку при катанні по перетину та під навантаженнями. Механізм заднього перемикання Shadow передбачає низько-профільну конструкцію з одинарним натягом. Результатом є гладка, чітка та безшумна робота. Касета Shimano CS-HG200 у команді з ланцюгом КМС забезпечать надійний механізм роботи трансмісії.
Гідравлічні гальма – незамінний атрибут при швидкому катанні, оскільки вони дуже точно передають гальмівне зусилля навіть натисканням одного пальця руки на ручку гальма. Гальма Shimano BR-MT200 дозволяють більш тонко регулювати швидкість на спусках і поворотах, не зношують обід колеса.
Колеса з діаметром 29 дюймів забезпечать гарний накат. Для того, щоб ви могли їздити лісовими дорогами, байк оснащений міцними колесами з подвійними алюмінієвими ободами, а агресивний протектор широких покришок 2,35 забезпечить надійне зчеплення з будь-якими поверхнями. Обода виготовлені з алюмінію для легкості та жорсткості. Покришки Kenda мають тривалий термін служби та гарне зчеплення.
Рекомендуємо звернути увагу на велосипед Winner Solid GT 29" любителям швидкої їзди. Це гарний варіант універсального байка, геометрія та комплектація якого однаково добре підходять і для заміських доріг, і для асфальту. Додатковим бонусом буде гарна якість збірки, а також ексклюзивний дизайн велосипеда.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Хочу посоветовать сразу поменять педали. Я через тысячу километров купил недорогие на Алике за 20 баксов с тремя подшипниками. И когда их поставил, то первое время так как привык давить на старые, ощущения были что велик из под меня вырывает и на гору стало гораздо легче крутить.
Відповісти
Копайгора Сергій
Дякую за швидку доставку, дуже задоволений велосипедом.
Купил в начале марта, за почти полтора месяца накатал 800км. Ни один элемент не подвёл. Цепь не растянулась даже до 0.5%, хотя мне советовали катать в "3 цепи", и говорили что за 500-600 км уже может растянуться и надо ставить следующую. Цепь купил, но буду пока катать родную пока не растянется. За это время прокатился на великах друзей, которые в 3-5 раз дороже и на Cube, и на Trek и на Cannyon, и Merrida и ни разу не пожалел что выбрал Winner. Да, есть хорошие модели, с более высоким уровнем навесного оборудования, более лёгкие и т. д. Но мне на моём также удобно и комфортно, а иногда даже лучше чем на более дорогих. Не думайте, что если велик стоит в 5 раз дороже, то он будет ехать в 5 раз лучше. Профессионалы понимают зачем и почему они переплачивают и возможно если Вам нужен горный байк, реально прыгать по горам, то можно найти более лёгкий и подходящий вариант, а для 99% покупателей, кому нужен велик покататься по парку, лесу - этого хватит с головой. Я его купил так как у меня был Winner наверное ещё первой модели в 2000х годах, и у ребёнка этой же фирмы, причём он за сезон стирает по 3-комплекта покрышек, никогда его не обслуживает и даже цепь не смазывает и он не ломается. Поэтому уверен, что при должном уходе он будет радовать десятки тысяч километров. Надеюсь мой отзыв кому-то поможет сделать правильный выбор.
Хочу дополнить отзыв. Откатал уже 4500 км. За всё время не менял ничего, кроме цепи, катаю меняя их по кругу. Из поломок один прокол шины и менял 3 спицы на заднем колесе. Ещё убрал передний переключатель и поставил звезду неспадайку на 32 зуба. Боялся что не будет хватать "в гору", но учитывая прогресс в физ. подготовке везде заезжаю. Звезды кассеты тоже "живые", боялся что будут стираться "любимые звезды", но они тоже из-за прогресса меняються. Уже немного не хватает максимальной скорости, так что купил звезду на 36 зубов - буду менять. Из проблем появился посторонний скрип при езде по кочкам, выяснилось что на подседельный штырь попал песок и при регулировке высоты попали внутрь песчинки. Никогда бы не поверил, что этот скрип мог идти оттуда, через раму звук передавался как будто в колесе. За 4.5 тыс км ничего не разболталось, всё работает, велик абсолютно бесшумный, только шины на скорости шелестят. Езжу и радуюсь, всём авторитетно советую.
Відповісти
Бондар Олег
Добрий вечір шановне панство.Перше враження про даний велосипед.Накатав 25 км.Поки що все супер.Збірка,комплектація все ок.Вигляд "вживу"набагато перевершує фото.На мій суб'єктивний погляд краще співвідношення ціна/якість.Окрема подяка хлопцям в магазині.Справжні профі.Все докладно роз'яснили,допомогли підібрати аксесури.При цьому нічого не навязуючи.Швидко зібрали й налаштували вел.Дуже приємно працювати з такими людьми.Дякую хлопці.Всім рекомендую .
Відповісти
Михаил Пасько
Катаюсь на этой модели велосипеда второй день. Убедился, что подходит для любых дорог. Советую всем любителям велопрогулок.
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.