Кількість
|
Вартість
|
||
|
ROCX 8.1 FLB - це модифікація самого популярного гравійніка в лінійці Pride Bikes. Поєднання геометрії гревела та широкого прямого керма дозволяє ще більше відчути динаміку олдскульного маунтінбайкінга на бездоріжжі, а також таке рішення відмінно підійде тим, хто з якої-небудь причини не може використовувати дропбар, але дуже хоче мати швидкий універсальний байк.
Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т, він має високу жорсткість, за рахунок чого велосипед відчувається дуже динамічним і різким при прискореннях і на підйомах. Труби рами зроблені із застосуванням технологій баттинг і гідроформінг. За рахунок баттингу труби мають змінну товщину стінок, витончуючись там, де рама не відчуває перенавантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи в міцності. Гідроформінг забезпечує створення труб зі спеціальним профілем, для досягнення максимальної торсійної жорсткості та міцності, при цьому зберігаючи низький вагу.
На рамі і вилці велика кількість бонок, що дозволяє встановити передній і задній багажники, кілька фляго тримачів та безліч всіляких аксесуарів. Фреймсет підтримує встановлення широких покришок, аж до 700х47С. Також на велосипед можна встановити повнорозмірні крила, які зроблять їзду в негоду більш комфортною.
Міцні колеса на 32 спиці, складаються з подвійних алюмінієвих ободів шириною 19мм і алюмінієвих втулок. Взуті колеса в універсальні покришки Kenda Happy Medium 700х40С з дрібним шипованним протектором. Гальмує байк за допомогою механічних дискових гальм Radius BR-CX7, вони дуже прості в обслуговуванні, а також не вимогливі до умов експлуатації, справляючись як зі спекою, так і з холодом. Трансмісія 2х8 представлена початковою МТБ групою компонентів Shimano і Microshift. Система шатунів має 2 зірки на 30/46 зубів, а касета 8 з розрахунком 12-32 зуба. Такі передатні числа дозволять без зусиль підібрати потрібну передачу для будь-якого типу рельєфу і швидкісного режиму.