ГІБРИДНИЙ ВЕЛОСИПЕД ВІД ОДНІЄЇ З НАЙДОСВІДЧЕНІШИХ ВЕЛОСИПЕДНИХ КОМПАНІЙ
Каліфорнійці Marin Bikes починали як виробник гірських велосипедів ще у 80-х, беручи активну участь у змаганнях. Тому досвід створення швидких, динамічних і жвавих велосипедів їм не позичати. І весь цей досвід вони застосували при створенні лінійки міських байків Kentfield.
Він поєднує в собі посадку гірського велосипеда зі швидкістю асфальтових моделей, дозволяючи мчати по міських вулицях, перестрибуючи лежачих поліцейських і різко змінюючи напрямок.
Тим же, кому більш до вподоби їздау по заміських дорогах та прогулянки парковим стежками, сподобається передбачуване керування велосипеда, широкі та чіпкі покришки, а такожо навісне обладнання, як у гірських байків.
РАМА ТА ВИЛКА
- Геометрію взяли від класичних крос-кантрійників, що дозволяє легко керувати велосипедом на будь-якій швидкості, а також це дає відмінний огляд.
- Матеріалом для рами був обраний алюмінієвий сплав 6061 Series 1. Це дуже міцний і легкий матеріал, він практично не схильний до корозії та відмінно справляється зі скручующими навантаженнями, дозволяючи без втрат передавати енергію педалювання від педалей до коліс.
- Вилку зробили зі сталі, оскільки вона краще поглинає дрібну тряску від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися при тривалій їзді.
- Дропаути у вилки зробили в стилі BMX велосипедів.
- Проводку сховали всередину рами, що б зменшити ймовірність її ушкодження і полегшити чистку велосипеда після їзди в дощову погоду. До того ж це робить зовнішній вигляд набагато привабливіше.
- Рама і вилка мають кріплення для повнорозмірних крил, підніжки, багажників, фляг для води, насоса та інших аксесуарів.
КОМПЛЕКТАЦІЯ
- Ободи коліс виготовлені з двостінного алюмінієвого профілю, що додає їм міцності.
- Покришки GPVee 700Сх40 створені в колаборації Vee Tire і Marin Bikes. Протектор має універсальний малюнок, який підходить для будь-якого типу покриття, а також захист від проколів.
- Перемикання передач здійснюється за допомогою трансмісії microSHIFT Advent X. Задній перемикач має жорстку пружину і фрикційну муфту, завдяки чому значно зменшується розгойдування ланцюга.
- Попереду велосипед має 1 зірку на 38 зуба, а ззаду 10 з касетою на 11-51 зубів. Таке співвідношення відмінно підходить для динамічної міської їзди навіть в горбистій місцевості.
- Відсутність переднього перемикача значно зменшує загальну вагу велосипеда, а заміна трійника з величезною зіркою на шатуни з однією ще й покращує прохідність велосипеда, за рахунок збільшеного кліренсу.
- За зупинку відповідають механічні дискові гальма. Вони безвідмовно працюють у будь-яку погоду і в будь-який час року, при цьому можуть похвалитися гарною ремонтопридатністю і нехитрим обслуговуванням.