Гірський велосипед Formula THOR 29" 2024 - класичний хардтейл, призначається для прогулянкового катання в межах міста по твердому покриттю, накатаним лісовим і ґрунтовим стежкам. Модель 2024 року, українського бренду. Є кілька колірних рішень. Ростовки рам підходять для велосипедистів зростом від 172 до 195 см. При покупці байк комплектується легкими пластиковими крилами та заднім ліхтарем у подарунок.
Рама виготовлена з легкого сплаву алюмінію, є внутрішній жолоб для оболонок тросів трансмісійної та гальмівної систем. На задньому пір'ї рами розміщена зручна підніжка (опорна стійка). Для встановлення тримача для фляги, велонасосу чи інших аксесуарів на нижній трубі передбачені бонки – спеціальні кріплення.
Вилка амортизаційна, хід 100 мм. За конструкцією - пружинно-еластомірна (гумовий еластомер, розташований усередині витків пружини компенсує розгойдування). У правій нозі встановлено поворотний механізм, що блокує вільний хід. Вилка стає жорсткою, дозволяючи легше підійматися на височини та активно педалювати.
Елементи трансмісії нададуть 24 швидкості. Основні компоненти:
перемикання передач здійснюється моноблоками L-TWOO ST-TX4008 - ручка гальма розташована в єдиному блоці з важелями переміщення перемикачів, є індикація поточного положення;
• передній перемикач L-TWOO FD-V5008L з міцною профільною сталевою рамкою, форма якої розроблена для максимально чіткого переходу ланцюга по провідних зірочках;
• задній перемикач японського бренду Shimano RD-TX800-S з можливістю мікропідстроювання позиції;
• шатуни сталеві, розрахунок 24х34х42Т, є захист від влучення одягу;
• ведені зірочки (8 штук) розташовані на касеті Sunshine 11-34Т;
• ланцюг бренду TEC.
Діапазону передавальних відносин буде достатньо для швидкого розгону та підтримки необхідного швидкісного режиму, легкого подолання затяжних підйомів середнього ухилу.
Гальмівна система дискового типу Yinxing DB-01 з механічним приводом гальмівного зусилля, ротори 160 мм.
Колеса діаметром 29 дюймів, надають велосипеду відмінний накат, стійкість на швидкості та підвищену прохідність. Покришки Compas з шириною 2,1", є центральна бігова смуга для твердої поверхні.
Formula THOR 29" 2024 - доступний найнер для щоденного катання нескладними маршрутами.
Виробник надає 10 років гарантії на раму та 18 місяців на навісне обладнання.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Ергономічного типу, посилений, сталь, 680 мм д.31,8мм
Винос
Алюміній 80мм
Ручки перемикання(Монетки)
моноблоки L-TWOO ST-TX4008 3*8
Передній перемикач
L-TWOO FD-V5008L
Задній перемикач
Shimano RD-TX800-S
Касета
Sunshine 11-34, 8k
Шатуни(Відома пара)
сталь, 24 * 34 * 42T з захистом від потрапляння одягу
Каретка
Картридж, з пило-вологозахистом
Ланцюг
ТЕС 9
Втулка передня
Алюміній, пром. підшипники, 14G 36H, ексцентрик
Втулка задня
Алюміній, пром. підшипники, 14G 36H, ексцентрик
Обід
Двостінний, алюмінієвий протиударний обід 14G 36H
Шини
Compas 29X2.10 універсальний протектор
Гальма
дискові, механічні Yinxing DB-01 ротор 160мм
Підсідельний штир
Алюміній, 350 мм д.27,2мм одноболтовому кріпленні
Сідло
Комфортне, з м'яким наповнювачем, розмiр: 280*160mm
Педалі
Алюмінієві платформи з зачепами
Додатково
підніжка (стійка опiрна)
Вага (кг)
16.3
Гарантія
10 років на раму, 18 міс. на обладнання, 12 міс. На електроустаткування.
Призначення
Всюди
Вага велосипедиста, кг
110 кг
Відгуки 2
Костянтин
Обрав цей велосипед, думав що великі колеса будуть плохо маневрувати, але на практиці мені маневровості вистачає з головою, швидкості перемикаются хорошо, набагато краще ніж на попередньому велосипеді, купував в чорному кольорі і в живу виглядає набагато краще. Дякую магазину за оперативніть і за бонуси. Буду звертатись.
Сегодня проехал первые 20 км на данном велосипеде.
Что хочу заметить...
Во-первых, хочу поблагодарить продавца за то, что без лишних вопросов компенсировал стоимость лопнувшей камеры (лопнула просто так, велосипед стоял на балконе, даже еще не ездил).
Это приятно и лично мне говорит о том, что продавец дорожит клиентами.
Во-вторых, достаточно интересно подобраны передаточные числа на звездочках (не так, как было у меня на предыдущем велосипеде). В целом ехать легко и достаточно приятно.
Из минусов могу отметить достаточно жесткое седло и по пересеченной местности было бы еще хуже ехать. А по асфальту - терпимо)
И также левая нога постоянно цепляется за установленную подножку. Возможно виновата моя "анатомия"? В любом случае подножку демонтировал.
В целом, могу поставить велосипеду твердую "4+".
За такие деньги ожидать эффекта "вау" точно не стоит.
Покупкой доволен!
Продавца однозначно рекомендую!
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.