Topstone – це простий, надійний і неймовірно веселий гравійник, що створений для справжніх любителів пригод та фанових покатеньок. Він готовий сьогодні мчати по міських вуличках і лісових стежках, а вже завтра відправитися у подорож завдовжки в декілька сотень або навіть тисяч кілометрів.
Легке та впевнене керування, невибагливі та витривалі компоненти, а також дуже комфортна геометрія, все це дозволило гравійнику від Cannondale завоювала прихильність райдерів по всьому світу та обрости величезною армією відданих фанатів.
РАМА ТА ВИЛКА
Раму виготовили з фірмового алюмінієвого сплаву SmartForm C2, досягнувши ідеального балансу між вагою та міцністю за допомогою батованих труб, що мають збільшену товщину стінок в точках перенавантажень та зменшену в тих місцях, які їх не відчувають. Додаткову жорсткість і міцність рамі надає гідроформірованний профіль труб.
Вилка повністю виконана з надміцного карбону, вона відмінно гасить вібрацію від дрібних нерівностей на дорозі, дозволяючи довше їздити не втомлюючись.
Що б залишатися жорстким і збалансованим при різких поворотах та перестрибуваннях через перешкоди, велосипед обладнаний наскрізними осями, які міцно з'єднують фреймсет і колеса.
Рама підтримує встановлення багажника і повнорозмірних крил, що дозволяє використовувати велосипед у якості швидкого ком’ютера.
Безліч бонок на рамі та вилці дозволяють встановити різноманітні аксесуари, додаткові фляги, туристичні сумки й енікейджи.
Для додаткового комфорту і прохідності рама та вилка мають збільшені проміжки, дозволяючи встановити покришки до 45 мм.
КОМПЛЕКТАЦІЯ
Гравійна трансмісія Shimano GRX впевнено працює і на високих швидкостях, і в крутих підйомах, і в поганих погодних умовах
10-ти швидкісна касета 11-34Т та система шатунів 46/30 забезпечують дуже плавне перемикання між широким діапазоном передач
Дуали Shimano GRX по праву вважаються одними з найзручніших ручок серед існуючих. Вони дозволяють впевнено тримати кермо у будь-яких умовах і не дають рукам стомлюватись при тривалій їзді
Дискова гідравліка Shimano GRX 400 має потужне гальмівне зусилля та дуже гарну модуляцію, не в останню чергу в цьому відіграє змінена конструкції важеля гальмівної ручки. Завдяки цьому велосипед зупиняється саме там, де запланував райдер
Алюмінієві вілсети з ободами WTB ST i23 та втулками Formula на промпідшипниках, дозволяють динамічно їздити не тільки асфальтом та гравійками, а й нескладними кантрійними трасами. Підтримують безкамерне використання
Покришки WTB Riddler Comp мають ширину 37 мм та універсальний гравійний протектор з високими та рідкими шипами по боках для кращого зчеплення на бездоріжжі та більш щільною й низькою центральною на ж частиною, що забезпечує гарний накат на асфальті
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.