Підлітковий велосипед WINNER Bullet 24" - сучасний гірський байк для підлітків зростом від 125 до 145 сантиметрів. Зовнішній стильний дизайн, привертає увагу. Компоненти велосипеда оптимально підібрані - байк швидко розганяється, легко долає підйоми та впевнено почувається на грунтових дорогах. Розглянемо кожен елемент докладніше.
Основні параметри рами:
• виготовлена з алюмінію марки 6061;
• гідроформінг труб дозволив збільшити площу зварювального контакту важливих стиків та забезпечити додаткову міцність;
• зварювальні шви надійно проварені на сучасному обладнанні, зачищені та оброблені;
• верхня частина рами занижена для зручності посадки;
• передбачені додаткові кріплення (бонки) для флягоутримувача та багажника;
• напівінтегрований кермовий стакан;
• кріплення заднього перемикача швидкостей на алюмінієвій сережці запобігає його ламання у разі падіння;
• алюмінієвий підсідельний штир діаметром 31,6 мм фіксується ексцентриком - дозволяє при необхідності швидко змінювати висоту сідла.
Вилка в комплектації амортизаційна, бренд U-DING Р24. За конструкцією - пружинно-еластомірна з ходом 80 міліметрів. Вилка добре "відпрацьовує" нерівності дорожнього покриття та передає мінімум ударів і вібрацій на кисті.
Трансмісія на 7 швидкостей. Зібрано на компонентах відомих світових брендів. Розглянемо докладніше:
• каретка NECO, картриджного типу на промпідшипниках. Не вимагає обслуговування протягом усього терміну служби;
• шатуни Prowheel. Виготовлені з алюмінію завдовжки 152 міліметри, одна зірка на 30Т;
• передбачено круговий пластиковий захист від влучення одягу в ланцюг;
• задній перемикач - Shimano TY300. Плавно та швидко переводить ланцюг на необхідну зірочку;
• швидкості перемикаються зручними манетками Shimano SL-M315 . На табло зображається розташування ланцюга на зірочках;
• педалі пластикові HF-883. Добре фіксують стопу при педалюванні;
• ланцюг - KMC Z7.
Гальма дискові бренду Tektro M280 з механічною передачею гальмівного зусилля, добре гальмують, ротори діаметром 160 міліметрів.
Колеса зібрані на основі легких алюмінієвих втулках SOLON із 32 отворами під спиці. Обода ZLA-035X2 – подвійний профіль, алюмінієві. Покришки бренду Kenda діаметром 24 дюйми з універсальним протектором. Ширина покришки – 2,35 дюйма.
Встановлено стильне, зручне фірмове сідло Winner.
Кермо та винос виготовлені з алюмінію. Ширина керма 640 міліметрів. Довжина виносу 40 мм.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.