LEON TN-80 29" 2024 - чудовий сучасний гірський велосипед. Призначається для ком'ютингу та звичайних прогулянок. Талановиті українські інженери створили унікальний зовнішній вигляд велосипеда - легкий та спортивний. Оптимально підібрані сучасні компоненти дозволяють почуватися впевнено.
Розглянемо кожен елемент докладніше:
Рама виготовлена на основі сучасного сплаву алюмінію марки 6061 з зачищеними, полірованими швами, виглядає як лита. Спеціально передбачене внутрішнє проведення тросів надає лаконічності загальному образу. Якість лакофарбового покриття висока, стійка до пошкоджень та подряпин. На рамі є додаткові кріплення (бонки) для встановлення фляги, багажника чи інших аксесуарів.
Вилка відомого японського виробника – SR Suntour XCT, дуже надійна, добре "відпрацьовує" усі нерівності дорожнього покриття завдяки великому вільному ходу 100 мм. Для різкого підйому у гору та швидкого прискорення без розгойдування передбачений гідравлічний локаут для блокування.
Діапазон трансмісії Shimano – двадцять чотири швидкості, сподобається будь-якому велосипедисту. Ви можете легко заїхати на будь-яку височину, швидко розігнатися за потреби. Перемикання швидкостей відбувається чітко та плавно навіть під навантаженням, оскільки встановлена касета Shimano CS-HG200-8 12-32T має спеціальне проточування для полегшення переходу ланцюга зірочками. Промислові підшипники, встановлені у каретку, надійно захищені від вологи, пилу та бруду спеціальним пильником.
Колеса розміром 29 дюймів зібрані на втулках із промисловими підшипниками. Мають легкий накат, велику прохідність і можливість швидкої установки завдяки ексцентриковому затиску. Такі втулки практично не вимагають регулювання протягом усього терміну служби.
Гальмівна система дискова гідравлічна фірми Shimano добре робить свою роботу та має гарну модуляцію. Кермо легке, батоване, ширина 660 міліметрів, надасть чітке керування велосипедом по заданій траєкторії. Загальна маса байка – 15,5 кілограмів, що є відмінним показником у цій категорії.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Відразу скажу, що я в веліках не дуже знаюсь, мяко кажучи. Але підхід і спілкування з менеджером мені дуже сподобалось. Підхід, спілкування і пропозиції на висоті. При наступному вибору велісипеда або аксесуарів вибір магазина буде однозначный!
Щіра дяка.
Відповісти
Ярослав
Придбав LEON T80. Дуже задоволений покупкою! Катаю пʼятий день, проїздив більш ста км і нарікань немає! Отримав дуже позитивні враження. Апарат 5+. Сервіс і обслуговування клієнтів на вищому рівні. Перед покупкою дуже вагався у виборі. У вечорі, оголосив консультанту через переписку свої вимоги і отримав якісні поради. На ранок приїхав забирати і був вражений швидкістю і якістю підготовки велосипеда! Продавець іде на зустріч в будь якому питанні. Приємно було отримати подарунки і знижки на супутні товари. Дуже задоволений вибором і отриманою послугою. Оцінка 5 із 5.
Ну, касательно сайта и поддержки - 10/10, консультант (имя к сожалению не помню) позвонил спустя минут 30 после заказа. Бесплатная быстрая доставка+ доложили вело компьютер (хоть и самый простой, но тем не менее) потому что сразу два велика брал
По поводу велика вроде все норм, он большой)) больше моего автора 2014 года на 26" колёсах. Собрал прямо на новой почте, ну нужна настройка это 100% (чего и ожидал в принципе)
По качеству вопросов нет, швы, ручки, все круто. Обвесы альтус конечно послабее чем те что на авторе (там деор) , но не думаю что критично будет в обычных покатушках
НО! На бОльшем велике, на заднем колесе с левого бока как будто вырван маленький кусок покрышки до волокон , хз как будет в будущем , но думаю что стоит заменить будет.
Но в целом все ок
Після відгуку зв'язався менеджер і попросив надати фото покришки і паспорта велосипеда в вайбер для того аби вони могли відправити нову покришку для заміни, безкоштовно. Завтра вже має бути на новій пошті
Ну сервіс 10/10, питань не має)
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.