Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бренд | Formula |
---|---|
Рік | 2022 |
Діаметр коліс Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті. Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей. Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю. Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість. Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см. Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см. Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди. Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см. |
26 |
Тип велосипеда Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. |
Фетбайки |
Тип задньої втулки "Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на: З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети. З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин. З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності. |
Трещітка |
Матеріал рами Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів: Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття. Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації. Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті. Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії. Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях. |
Алюміній |
Рама | алюміній, полегшена |
Вилка | сталь, жорстка |
Руль | Ергономічного типу, посилений, сталь, 680 мм д.31,8мм |
Винос | Алюміній 80мм |
Ручки перемикання(Монетки) | Microshift TS-38 (манетки) |
Задній перемикач | Shimano RD-TX800-S |
Трещітка | 7-ск 14-28, индексная |
Шатуни(Відома пара) | сталь, 32T с защитой от попадания одежды |
Каретка | Картридж, з пило-вологозахистом |
Ланцюг | KMC Z-7 |
Втулка передня | сталь, кулькові підшипники, посилений литий фланець 14G 36H |
Втулка задня | сталь, кулькові підшипники, посилений литий фланець 14G 36H |
Обід | JHT, алюміній, полегшений з перфорацією |
Шини | Wanda 26*4,0 |
Гальма | дискові 160/160 |
Підсідельний штир | Cталь, 350 мм |
Сідло | Комфортне, з м'яким наповнювачем, розмiр: 280*160mm |
Педалі | Алюмінієві платформи з зачепами |
Додатково | підніжка (стійка опiрна) |
Вага (кг) | 20.2 |
Гарантія | 10 років на раму, 18 міс. на обладнання. Діє мережа сервісних центрів |
Призначення | По пересіченій місцевості |
Вага велосипедиста, кг | до 110 |
Доставка по Україні
• Доставка здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» на відділення або на вказану вами адресу
• Доставка на всі велосипеди безкоштовна
Самовивіз
• м. Одесса, пр. Небесної сотні 2а, магазин 128Н
В якому вигляді доставляються велосипеди?
Велосипед буде доставлено в заводській коробці
Середній розмір упаковки мм: 140х20х70
Велосипед буде зібраний на 90%, знято буде переднє колесо, руль, педалі та сидіння
Для збірки велосипеда рекомендуєм скористатися відеоінструкцієй
Відеоінструкція, як зібрати велосипед з коробки
Способи оплати:
• Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
• Оплата частинами від ПриватБанк
• Оплата частинами від МоноБанк
• Онлайн оплата карткою на сайті
• Оплата на розрахунковий рахунок
• Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.