Велосипед Formula Zephyr 1.0 29" 2024 - класичний хардтейл, добре збалансований щодо вартості та якості компонентів. Модель 2024 року, проєктується і збирається в Україні. Велосипед випускається в двух розмірах рам - 19 та 21", підійде переважно байкерам чоловічої статі зростом 175-195 сантиметрів. Призначається для катання по горбистій перетнутій місцевості, звивистим лісовим стежкам і грунтовим дорогам.
Рама виготовлена зі сплаву алюмінію з технологією внутрішньої проводки тросів. Є кріплення (бонки) для встановлення флягоутримувача, велонасосу, багажника.
Вилка амортизаційна Повітряна з ходом 100 мм. Є блокування ходу, регулювання переднавантаження сталевої пружини. Блокування усуває розгойдування велосипеда та заощаджує сили при швидкому розгоні або затяжному підйомі на пагорб. Конструкція пружинно-еластомірна.
Трансмісія 1х10 (10 швидкостей) – одна провідна зірочка 34Т на шатунах та 10 ведених на касетному механізмі втулки. Управління заднім перемикачем L-TWOO RD-V5010-LX проводиться правою монеткою SL-V5010-10, передній перемикач відсутній. Конструкція зручна при катанні по горбистій місцевості зі швидкою зміною спусків та підйомів. Касета Sunshine із діапазоном 11-42Т, каретка картриджного типу.
Гідравлічна гальмівна система. Ефективно працює в даному класі байків. При натисканні гальмівної ручки зусилля тросом передається на гальмівні колодки, що стискають ротор, розташований на колесі втулці, велосипед швидко зупиняється. Система просто регулюється стандартним інструментом.
Колеса діаметром 29", байк м'яко їде по дрібних нерівностях, стійкий на швидкості та має гарний накат.
Покришки бренду Obor з шириною 2.1 дюйма. Протектор універсальний з невеликими ґрунтозачіпками. Є центральна бігова доріжка для пересування по твердому покриттю. Алюмінієві втулки з промисловими підшипниками. Для швидкого встановлення та зняття колеса є ексцентриковий затискач, також зручно при транспортуванні.
Formula Zephyr 1.0 – сучасний найнер для щоденного катання за межами міста. Завдяки надійним компонентам та доступній вартості - один з оптимальних у даному ціновому діапазоні.
Виробник надає 10 років гарантії на раму та 18 місяців на навісне обладнання.
Діаметр колеса 29 дюймів - велосипеди з такими колесами мають гарний накат і високу вертикальну стійкість на швидкості. Внаслідок великого діаметра колесо згладжує дрібні нерівності дороги. З недоліків можна відзначити, що на такому велосипеді складніше набирати швидкість та його незручно перевозити у транспорті.
Діаметр колеса 28 дюймів – встановлюється на гравійні, міські та шосейні байки. Велосипеди з цим діаметром виділяються відмінним накатом на якісному дорожньому покритті та призначаються для змагань та тривалих велосипедних подорожей.
Діаметр колеса 27,5 дюймів – такі велосипеди користуються популярністю внаслідок універсального розміру колеса, який знаходиться у "золотій середині" між накатом та маневреністю.
Діаметр колеса 26 дюймів - байки з такими колесами мають високу керованість, дозволяють стрімко набрати швидкість.
Діаметр колеса 24 дюйми - підліткові велосипеди. Призначаються для велосипедистів зростом 120-150 см.
Діаметр колеса 20 дюймів – з таким діаметром колеса ви можете підібрати собі велосипед BMX для екстремальних дисциплін, складний або для дітей зростом до 120 см.
Діаметр колеса 18 дюймів - у даній категорії представлені дитячі та складні велосипеди.
Діаметр колеса 16 дюймів – велосипеди з такими колесами призначаються для юних байкерів зростом від 95 до 115 см.
Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками. Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см. Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками. Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран". Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю. Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл). Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі. Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми. BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів. Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса. Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:
З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.
З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.
З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.
Рами велосипедів виготовляються з наступних матеріалів:
Сталь - рами міцні, надійні та довговічні. Мають високу ремонтопридатність, добре гасять вібрації дорожнього покриття, відмінний накат та доступну вартість. З недоліків - важать більше, ніж рами з інших матеріалів і схильні до корозії при пошкодженні лакофарбового покриття.
Алюміній – легкий матеріал, не іржавіє. При виготовленні рами застосовуються технології гідроформінгу, що дозволяють надати будь-якого зовнішнього вигляду та геометрії. Байк на основі такої рами швидко розганяється, але має менший накат, погано амортизує дрібні вібрації.
Карбон - полімерний матеріал, дуже легкий, добре гасить вібрації. Недоліки – тендітний при поперечному навантаженні, таку раму складно та витратно ремонтувати у разі зламання. Застосовується у професійному велоспорті.
Хроммолібден - такі рами виготовляються зі сталі з додаванням хрому та молібдену. В результаті велосипед виходить дуже міцним, довговічним та стійким до корозії.
Магній - найлегші рами, що показують хороші ходові якості. Мають стильний зовнішній вигляд, але сильно схильні до корозії та легко ламаються при підвищених навантаженнях.
Всім привіт замовляв тут цей велосипед ще влітку з доставкою до Києва. Велосипед мені дуже сподобався дарує дуже багато емоцій 1 мінус це сидіння купуйте зручну велику сідушку та яка стоїть із заводу не зручна і більше ніж 60 хвилин ви не проїдете і більше мінусів немає, вилка тиск тримає, з гальмами та переключалками проблем немає.
Чудова комунікація з магазином. Велосипед відповідав моїм очікуванням. Навісне обладнання працює без зауважень. Доставка безкоштовна і подарунки потішили. Дякую.
Велосипед очень классный,прибыл через день все упаковано,собрал быстро благодаря видео,продавцу спасибо за совет и выбор данной модели
Відповісти
Влад Литвиненко
Здравствуйте.
Отличный вариант.
Мой первый вёл.
При весе 110 кг.
Рост 185 см.
Работает отлично.
Брал для поездок на роботу.
Спасибо менеджеру за быструю доставку.
Способи оплати: •Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"
•Оплата частинами від ПриватБанк
•Оплата частинами від МоноБанк
•Онлайн оплата карткою на сайті
•Оплата на розрахунковий рахунок •Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда
Гарантія
Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.