Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Сб: 10:00-20:00

Неділя: Вихідний

0
Мій кошик

Велосипед 28" Cannondale TOPSTONE Carbon 2 рама - X 2021 SBR

Артикул: SKD-27-15
Тип задньої втулки

"Задня втулка" закріплена у центрі заднього колеса і є одним із важливих елементів трансмісії. За типом поділяються на:

З встановленою касетою - перевага такої технології полягає у надійності та практичності. Опорні підшипники на осі знаходяться максимально близько до дропаутів, що дозволяє витримувати значні ударні навантаження, уникаючи ламання осі. Механізм приводу колеса в рух прихований у конструкції самої втулки, що дозволяє звести до мінімуму обслуговування у веломайстерні при заміні касети.

З встановленою трещіткою - в цьому випадку правий опорний підшипник значно зміщений до центру колеса, що може призводити до ламання осі навіть при незначних стрибках і різких ударах. Також у разі досить великої ваги велосипедиста вісь втулки поступово гнеться, що призводить до нечіткого перемикання швидкостей. Перевага - просте обслуговування та невелика вартість ремонту з урахуванням запасних частин.

З планетарною передачею – переважно така система встановлена на дорожніх та складаних велосипедах. Механізм перемикання повністю прихований у захисному корпусі. Практично не потребує обслуговування весь термін служби. Головною особливістю є можливість перемикання швидкостей навіть при зупинці. До недоліків можна віднести досить високу вартість ремонту у разі несправності.

Касета
Тип гальм

Гальмівна система є однією з найголовніших у будь-якому велосипеді. Основні її види такі:

"Дискова механічна" - зупинка велосипеда відбувається завдяки дії гальмівних колодок на спеціальний ротор, розташований на колесі. Перевага такої системи наступна – працездатність у будь-які погодні умови, швидка та чітка зупинка з будь-якої швидкості, тривалий термін експлуатації витратних матеріалів, простий пристрій.

"Дискова гідравлічна" - за конструкцією повністю ідентична механічній. Головна відмінність полягає в тому, що гальмівне зусилля до колодок передається спеціальною рідиною, що не стискається. Переваги над механічною – у високій модуляції, чіткому керованому гальмуванні та меншому зусиллі на гальмівній ручці. До недоліків відноситься вартість та необхідність ремонту тільки у спеціалізованих веломайстернях.

"V-Brake (ободні)" - велосипед зупиняється у зв'язку з докладеним зусиллям гальмівними колодками на обід колеса. До переваг належить швидка зупинка байка, вартість та просте регулювання. При роботі немає впливу на такі елементи колеса, як втулки та спиці. Основні недоліки виявляються при використанні у негоду, вимагають досить частого обслуговування.

"Ножні" - також називаються "барабанні". При невисокій вартості мають багато переваг - не важлива абсолютна рівність колеса, компактні, не вимагають регулювань і обслуговування. До недоліків відноситься невисока ефективність та велика вага. Переважно встановлюються на міські та складані велосипеди.

Дискові гидравлічні
Тип велосипеда

Гірські велосипеди - конструкція байка призначається для активного катання як поза підготовленим дорогам так і по хорошим дорогам. На цей тип велосипедів встановлюється   амортизаційна вилка(в двопідвісній версії 2 амортизатора) та широкі покришки з ґрунтозачіпками.
Підліткові велосипеди – загалом схожі на дорослі аналоги, розмір рами та діаметр коліс меншого розміру для максимальної зручності райдерам зростом від 120 до 150 см.
Дорожні велосипеди - зручний байк для повсякденних комфортних поїздок містом та невеликих прогулянок парками. На ньому зручно кататися у звичайному одязі. Передбачено встановлення захисних крил від бризок з калюж під час дощу. Багато моделей комплектуються багажниками.
Гравійні або циклокросові - конструкція такого велосипеда розроблена для спортивних змагань та швидкісного катання гравійними дорогами. Геометрія рами розроблена для тривалих комфортних поїздок. Встановлюється кермо типу "баран".
Шосейні велосипеди - завдяки комфортній високій посадці в поєднанні зі зручною постановкою рук на кермі "баран" та гранично вузьким покришкам дозволяють розвивати дуже велику швидкість на підготовленому якісному асфальті. Цілком не підходить для катання по бездоріжжю.
Двопідвісний велосипед - байк обладнаний амортизацією обох коліс для максимального зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Основне призначення - швидкісний спуск з гір (фрірайд і даунхілл).
Складні велосипеди - компактні та прості у транспортуванні будь-яким транспортом. Зручно заносити на будь-який поверх та зберігати у квартирі.
Фетбайки - мають високу прохідність по пухких або м'яких поверхнях таких як пісок, сніг, ґрунт. Виділяються дуже широкими покришками – понад чотири дюйми.
BMX велосипеди – спеціальний байк для виконання трюків. Вирізняється високою міцністю усіх вузлів.
Дитячі велосипеди - призначаються для юних байкерів зростом до 120 см. Мають надійні гальма і зручну посадку. Для стійкості можна встановити додаткові колеса.
Жіночі велосипеди – конструкція розроблена для максимальної зручності дівчат та жінок. У велосипедів спеціально занижується верхня труба рами для зручності посадки та встановлюється комфортне сідло. Багато моделей обладнані передніми кошиками та багажниками для перевезення різних вантажів.
 

Гравійні Циклокросові
Тип амортизації

За типом амортизації велосипеди поділяються на такі категорії:

«Хардтейл» - мають жорстку раму і передню вилку з амортизацією. При активному катанні колесо плавно огинає усі нерівності дорожнього покриття, не порушуючи контакту з покришкою, дозволяючи чітко коригувати рух велосипеда в будь-якій ситуації. Велосипеди такого типу доступні у вартості, обслуговуються практично в усіх веломайстернях.

«Двопідвіс» - у байку передбачена амортизація переднього та заднього колеса. Ця особливість дозволяє при великій швидкості повністю контролювати велосипед у будь-яких погодних та дорожніх умовах. Такі моделі використовуються у змаганнях та швидкісних спусках з гір (даунхілл, фрірайд).

«Без амортизації» – представлені широким модельним рядом. Основні переваги – зведена до мінімуму необхідність обслуговування передньої ригідної вилки. У зв'язку з відсутністю амортизації переднього та заднього коліс не витрачається даремно енергія педалювання, велосипед здатний дуже стрімко набирати швидкість та її підтримувати. До цієї категорії переважно відносяться гравійники, шосейні велосипеди, міські та складані. Завдяки міцній конструкції можливе встановлення багажників на обидва колеса.

Без амортизації
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
167 960 грн
Немає в наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
Розмір рами
XL
Повідомити, коли з'явиться
Написати
Доставка

  Доставка по Україні

  Доставка здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» на відділення або на вказану вами адресу

 • Доставка на всі велосипеди безкоштовна

Самовивіз

 м. Одесса, пр. Небесної сотні 2а, магазин 128Н

*  Детально про доставку_


В якому вигляді доставляються велосипеди?

Велосипед буде доставлено в заводській коробці

Середній розмір упаковки мм: 140х20х70

Велосипед буде зібраний на 90%, знято буде переднє колесо, руль, педалі та сидіння

Для збірки велосипеда рекомендуєм скористатися відеоінструкцієй 

  Відеоінструкція, як зібрати велосипед з коробки 

 

Оплата

  Способи оплати:
 Післяплата (при отриманні) у відділенні "Нової Пошти"

 Оплата частинами від ПриватБанк

 Оплата частинами від МоноБанк

Онлайн оплата карткою на сайті

 Оплата на розрахунковий рахунок
 Оплата кур'єру в момент отримання велосипеда

 

Гарантія

 Гарантію на велосипед визначає виробник для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. Наші гарантійні зобов'язання включають в себе ремонт або заміну вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів, або виходу з ладу з вини виробника при дотримані правил експлуатації.

 * Детально про гарантію_

 

Консультація
Вгору